FAQs

KAN JEG ÆNDRE I MIN ORDRE, NÅR JEG HAR AFGIVET DEN?

Vi har desværre ikke mulighed for at ændre i din ordre. Hvis du har fortrudt dit køb kan du altid returnere dine varer igen. Hvis du har glemt at putte en vare i kurven er du velkommen til at lave en ny ordre.

HVAD ER JERES LEVERINGSTID OG FRAGTPRIS?

Vi har standard leveringer på 1-3- hverdag til nærmeste pakkeshop. Vi har fri fragt på ordre over 499 kr., mens ordrer under dette beløb koster 39 kr. Bestiller du varer fra vores fjernlager er leveringstiden op til 5-10 hverdage, og forsat fragtfrit over 499 kr. Vi har tilføjet leveringstiden på varer fra fjernlager under de pågældende produkter.

Kan jeg annullere min ordre hvis jeg har fortrudt?

Desværre er det ikke en mulighed men du kan altid returnere din pakke.

HVORDAN KAN JEG TRACKE MIN ORDRE?

Vi sender en mail til dig med ordre nummer når du har bestilt ved os. Når din ordre er klar til afsendelse sender vi endnu en mail til dig med tracking nummer - her kan du sporer din ordre.

JEG HAR IKKE FÅET ET TRACKINGNUMMER – HVAD GØR JEG?

Tjek venligst dit spamfilter på din mail. Hvis du forsat ikke kan finde den må du gerne kontakte info@cocoliving.dk.

MIN VARE ER ØDELAGT ELLER BESKADIGET, HVAD GØR JEG?

Hvis din varer har fejl og mangler eller er blevet beskadiget skal du kontakte os på info@cocoliving.dk

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Du kan kontakte os på info@cocoliving.dk så kan vi sende en returlabel til dig.

Ved Standard leveringer koster en returlabel 39 kr. som du fratrækkes prisen på det beløb som du skal have retur. Du får beløbet retur på samme måde som du har betalt på.

Ved varer på fjernlager: Du modtager en mail fra os når du bestiller vedr. fragten og returneringsmuligheder. Hvis du fortsat er i tvivl om hvordan du skal forholde dig skal du kontakte info@cocoliving.dk